Producătorul de chiuvete din granit SCHOCK face eforturi considerabile pentru a demonstra cât de rezistente sunt chiuvetele din granit prezentate în noul clip publicitar. Mesajul reclamei, realizată în stilul unui documentar ce urmăreşte producţia unui film de acţiune Hollywood-ian, este acesta: Chiuvetele din granit SCHOCK sunt rezistente. Ele rezistă chiar şi atunci când se trage cu pistolul asupra lor, de la o distanţă de doar câţiva centimetri.
O schiţă simplă, desenată manual, este menită să ofere publicului un indiciu referitor la ceea ce urmează: un experiment extrem de special. Se trage asupra unei chiuvete cu un pistol de calibru 22, doar pentru a demonstra cât de dură este suprafaţa ţintă. Desigur, acesta nu este un experiment lipsit de riscuri. Iată de ce un prim mesaj al clipului este chiar avertismentul „Nu încercaţi acest lucru acasă!”. Apoi, are loc o schimbare de decor: o fabrică părăsită, unde a fost amplasat un platou de filmare, în jurul căruia mişună echipa care pregăteşte cadrul ce urmează filmat. Pe platou păşeşte un bărbat cu un pistol, se fac ultimele retuşuri, se reglează luminile, iar camera rapidă este pe poziţii. Pistolul este încărcat, armat şi ţinta fixată. De îndată, se aude răsunetul împuşcăturii. Publicului îi sunt apoi prezentate mai multe perspective cu încetinitorul, şi astfel devine evident momentul în care a fost apăsat trăgaciul, cămaşa glonţului a căzut pe sol iar glonţul a ricoşat în urma impactului cu chiuveta. Urmează alte patru focuri de armă. Apoi, un expert îmbrăcat în alb intră în scenă şi şterge fără dificultate semnele de arsură de pe suprafaţa chiuvetei, care a rămas perfect intactă în urma atacurilor repetate.
Noul clip publicitar realizat de SCHOCK în Regen, sudul Germaniei, a fost conceput chiar de compania producătoare şi filmat într-o singură zi. Acesta poate fi acum urmărit pe website-ul companiei şi va fi de asemenea prezentat la târguri din domeniu şi evenimente pentru clienţi. „Am dorit să găsim o cale de a testa proprietăţile chiuvetelor noastre în situaţii extreme, deosebite de orice fel de activitate desfăşurată în interiorul unei bucătării obişnuite”, ne spune Directorul de marketing Sven-Michael Funck, pentru a explica ideea din spatele reclamei. „Esenţial a fost ca niciun cadru din reclamă să nu fie animat. Ceea ce publicul vede a fost filmat cu o cameră rapidă şi este 100% real. Aceasta era singura manieră de a dovedi cu adevărat cât de rezistente sunt chiuvetele noastre”, ne explică Sven-Michael Funck.
Pentru a urmări acest clip, accesaţi adresa www.schock.de