Schock MovieProducatorul de chiuvete din granit SCHOCK face eforturi considerabile pentru a demonstra cat de rezistente sunt chiuvetele din granit prezentate in noul clip publicitar. Mesajul reclamei, realizata in stilul unui documentar ce urmareşte producţia unui film de acţiune Hollywood-ian, este acesta: Chiuvetele din granit SCHOCK sunt rezistente. Ele rezista chiar şi atunci cand se trage cu pistolul asupra lor, de la o distanţa de doar caţiva centimetri.

 

O schiţa simpla, desenata manual, este menita sa ofere publicului un indiciu referitor la ceea ce urmeaza: un experiment extrem de special. Se trage asupra unei chiuvete cu un pistol de calibru 22, doar pentru a demonstra cat de dura este suprafaţa ţinta. Desigur, acesta nu este un experiment lipsit de riscuri. Iata de ce un prim mesaj al clipului este chiar avertismentul „Nu incercaţi acest lucru acasa!”. Apoi, are loc o schimbare de decor: o fabrica parasita, unde a fost amplasat un platou de filmare, in jurul caruia mişuna echipa care pregateşte cadrul ce urmeaza filmat. Pe platou paşeşte un barbat cu un pistol, se fac ultimele retuşuri, se regleaza luminile, iar camera rapida este pe poziţii. Pistolul este incarcat, armat şi ţinta fixata. De indata, se aude rasunetul impuşcaturii. Publicului ii sunt apoi prezentate mai multe perspective cu incetinitorul, şi astfel devine evident momentul in care a fost apasat tragaciul, camaşa glonţului a cazut pe sol iar glonţul a ricoşat in urma impactului cu chiuveta. Urmeaza alte patru focuri de arma. Apoi, un expert imbracat in alb intra in scena şi şterge fara dificultate semnele de arsura de pe suprafaţa chiuvetei, care a ramas perfect intacta in urma atacurilor repetate.

 

Noul clip publicitar realizat de SCHOCK in Regen, sudul Germaniei, a fost conceput chiar de compania producatoare şi filmat intr-o singura zi. Acesta poate fi acum urmarit pe website-ul companiei şi va fi de asemenea prezentat la targuri din domeniu şi evenimente pentru clienţi. „Am dorit sa gasim o cale de a testa proprietaţile chiuvetelor noastre in situaţii extreme, deosebite de orice fel de activitate desfaşurata in interiorul unei bucatarii obişnuite”, ne spune Directorul de marketing Sven-Michael Funck, pentru a explica ideea din spatele reclamei. „Esenţial a fost ca niciun cadru din reclama sa nu fie animat. Ceea ce publicul vede a fost filmat cu o camera rapida şi este 100% real. Aceasta era singura maniera de a dovedi cu adevarat cat de rezistente sunt chiuvetele noastre”, ne explica Sven-Michael Funck.

 

Pentru a urmari acest clip, accesaţi adresa www.schock.de